martes, 27 de octubre de 2009

Treballant amb OpenOffice: Writer


La setmana passada vam realitzar un exercici senzill per treballar correctament amb Microsoft Word 2003. I aquesta setmana hem repetit exactament el mateix exercici, però treballant amb OpenOffice 3.1, en concret amb el Writer.

Hem vist que algunes coses són exactament iguals, d'altres que són força similar, però amb noms diferents (Encabezado vs Título), i d'altres que treballen amb una filosofia diferent.

De forma nativa, OpenOffice pot generar documents PDF. Si volem fer-ho des de l'Office ho haurem de fer utilitzant algunes utilitats que simulen una impresora i permeten crear documents PDF si els enviem a imprimir en aquesta impresora. Alguns exemples són les aplicacions d'Adobe (els creadors del PDF) o bé PDF995 (gratuït). Segur que vosaltres també en coneixeu algunes.

També hem vist les compatibilitats entre documents creats amb una i altra eina. I també hem vist la diferència de preu.

Com veieu les dues eines? Avantatges? Inconvenients?

Seguirem treballant amb OpenOffice més endavant. De moment, la setmana vinent començarem amb Microsoft Access 2003.

No hay comentarios:

Publicar un comentario